سزارین با لیزر چیه دیگه؟ من نشنیده بودم !

۶ پاسخ

چه جالب من نشنیده بودم شما میخوای انجام بدی؟

برا من لیزری هست جاش نمیمونه

بخیه من جذبی هست ولی لیزری نشنیدم

عزیزم با لیزر نیست
بخیه لیزری هست
که بعداً جاش خیلی کم میمونه

بخیه لیزری داریم شما حتما اشتباه شنیدید

منم نشنیدم

سوال های مرتبط

مامان آرشیدا مامان آرشیدا هفته سی‌وچهارم بارداری