۲ پاسخ

اگر قندو فشارت خوبه یکم ابقند ونمک درست کن بخور

منم سرگیجه دارم از وقتی وارد ماه ششم شدم
آزمایشات هم خوب بوده اما نمی‌دونم چرا
فکر کنم از علایم ضعف بارداریه

سوال های مرتبط

مامان 🩵💙تربچه جونم🩵💙 مامان 🩵💙تربچه جونم🩵💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 💙سام‌وبرسام💙 مامان 💙سام‌وبرسام💙 ۳ ماهگی