الان نه
از یک ماهگی موقع خواب بده
الان بدی چون هنوز مکیدن بلد نیس و مکیدن سینه و پستونکمتفاوته ممکنه سینرو پس بزنه
همش مامانش پستونک شو قایم میکرد
اینقدر گریه میکرد که مجبور میشدن بدن بهش
من برادر زادم پستونکی بود تا 4 سالگی پستونک میخورد
هرکاری میکردم نمیتونستن ترکش بدن
من دخترم پستونكي بود ، اوايل تا ٥-٦ ماه خوبه، بعدش كه كم كم چهار دست پا ميرن ميبيني يهو از دهنشون ميفته كثيف ميشه همونجور ورميدارن ميزارن دهنشون، يا باز بزرگتر ميشن راه ميرن ك همش ميفته اينور اونور حواست نباشه بشوري همونجور ميخورن باز، بعد تر باز به حرف ميفتن همش با پستونك حرف ميزنن قشنگ نيست به نظر من، به زور بايد بگي پستونكو در بيار تا يه كلمه خوب حرف بزنه. بعدم كه ترك دادنش سخته. من ك تجربه شو داشتم تا جايي كه بتونم به پسرم نميدم، احساس ميكنم عادت نكنن و پستونكي نشن از همه لحاظ بهتره، يكي دو ماه اول سخته ها، وقتي پستونك هست راحت ساكت و اروم ميشن ، نباشه اروم كردنشون سخته ولي تو بلند مدت پشيمونت ميكنه
به اندازش بده مثلا وقتی خیلی بیقراره خوابش میاد اما بهانه الکی میگیره دل درده
من میدم باعث آرامش بچه میشه
من گاهی میدم بعد از چهار ماهگی هم کلا قطع میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.