به بچه هاتون از چه سنی الویه میدین؟

۱۱ پاسخ

تا الان ده بیس باری دادم چون عاشق الویه هستن بچه هام

من هروقت درست کنم میدم بهش

از هشت ماهگی دادم 😅🤣🤣

من از بعد یک سالگی میدم بیشتر وقتا بجای سس ماست میزدم ولی الان دیگه همونجور ک واسه خودمون درست میکنم ب بچه ها هم میدم

چندباری دادم.از بعد یکسالگی

من فعلا ندادم

من از ۶ ماهگی با ماست پرچرب به جای سس میدادم بهش

من یکی دوبار دادم
ولی سعی کردم بیشتر ماست بزنم

مواد الویه رو بهش ماس سون بزن بده بهش
اگر دوس نداری سس بدی بقیه چیزاش ک عالیه
تخم مرغ
مرغ ریضش شده
هویج
سیب زمینی
خیار شور
اوکی هست دیگه

من یکی دوبار دادم

من فعلا ندادم

سوال های مرتبط