۶ پاسخ

کجا عکس انجام میدی ؟
منم ایرانی استفاده کردم

منظورت ماده حاجبه؟!

آمپولش واسه چیه من آمپول نگرفتم ک

همون جايي كه ميري خودش نداره ؟دو سه جا كه عكس رنگي ميگيرن بپرس

خود عکس رنگی چقده؟؟

چقده؟؟امپولش میگن کمیابه

سوال های مرتبط