۴بار😔
پس چرا شکم منو ماساژ ندادن تو اتاق
سه بار توریکاوری
۳ بار که تو هر سه تا هم بی حس بودم هیچ دردی نداشتم
۳ بار
یکبار بی حس بودم
یکبار بی حسیم کم شده بود
یکبار هم بی حسی نداشتم که موقع ماساژ خیلی درد داشتم و احساس میکردم فشار میده لخته خون ازم خارج میشه
میگم من سزارین شدم.ماساژ که میگن چیه.فقط تو اتاق عمل یکبارفشار محکمی دادن .منظور همون ماساژه؟
من بیهوش بودم وقتی بهوش اومدم یبار تو اتاق ریکاوری یکبارم تو اتاق بخش ماساژ دادن.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.