۶ پاسخ

وزنش که عالیه ،ماشالله بهشدختر من به زور ۱۲ کیلویه

وزنش عالیه نسبت به سنش
۳ ساله باید ۱۴‌باشه

یک دوره شربت زینک بده بخوره

پسر منم یازد هو نیمه

وزنش خوبه عزیزم

دختر من یازده و نیمه چی😔😐

سوال های مرتبط