۱۱ پاسخ

.اینه.......

تصویر

حتما دکتر ببر و مدام بهش آب و مایعات بده که آب بدنش تمام نشه خدا نکرده

موز و سیب زمینی معجزن

کیدی لاکت که مامانا گفتن رو پسر من جواب داد پسر من ماست اینا نمیخوره همینطوری پودرو بهش دادم..برای آب بدنش هم بابد حتما پودر او آر اس بخورن ولی چون بدمزس معمولا بچه ها نمیخورن محلول وان لایت بخر مث آبمیوه اس از داروخونه راحت میخورن

ببر دکتر
ولی اگ میتونی براش از داروخونه دارو بگیر
کیدی لاکت با ماست قاطی کن بده بخوره خیلی خوبه سریع بند میاره

دکتر ببر قطره بی بیکر

ببرش متخصص ، نهایت بستریش کن بچه اب بدنش از دست میده خطرناکه

حتما او آر اس بده، شریت هاش هست توی داروخونه که خوشمزه، حتما بده ک آب بدنش کم نشه، سیب زمینی آبپز بده یا موز کال برای اسهال خوبه، شربت سفکسیم هم بده ک اسهالش خونی نشه

سریع ببرش دکتر آب بدنش کم نشه

پودر سنجد و ماست بهش بده آب رو اتیشه

شربت مترونیدازول و قطره پدی لاکت ، هر کدوم هر ۸ ساعت بده

سوال های مرتبط

مامان سامیار مامان سامیار ۳ سالگی