۴ پاسخ

پایینتر بیاد بهتره چون تو ماههای بالا راحتتری

فک کنم ناشتا باید زیر ۹۰باشه

مال من ناشتا ۹۱ بود

نه دیگه خوبه برا خانم باردار باید زیر ۹۳ باشه نرمال

سوال های مرتبط

مامان جوجو💙💙💙 مامان جوجو💙💙💙 روزهای ابتدایی تولد