عزیم تو چهار ماه هست اینجوری صبرت تموم شده پس من چی سه ساله اقدامم هیچ ب هیچ
اینکه مثبته خب
برو بتا بده
زوده هنوز من چی میکشم ده سال هست چشم انتظارم
میگن تا یکسال طبیعیه
مثبته
مثبته عزیزم
چند وقته اقدامی ؟
امیدت بخدا باشه عزیزدلم انشاالله که هرچی به خیر و صلاحته در بهترین زمان ممکن برات رقم بخوره 🤍🫂
مثبته دیگه
چند وقت اقدامی سقط داشتی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.