۹ پاسخ

پدیا بست
همهههه داروهاش عالیه

ویوا کیدز عالیه

ادوکید
بقیه برند هارو نمیخوره دخترم سه تا برند امتحان کردم
همشون مثل همن به نظرم گرون و ارزونش مهم نیس شما هم باید ببینی بچت کدوم و میخوره

پدیابست

ب‌ب‌ وینک خیلی خوبه

آدسول بهداشت

ادسول

پدیا بست آدسول یه مارک دیگه هم اولا میدادم یادم نیست چی بود این ماهی بب وینک خریدم اومگا سه هم داره

and خوبه

سوال های مرتبط

مامان رادمهر مامان رادمهر روزهای ابتدایی تولد