۱۶ پاسخ

هم صبح بده بهش هم موقع خواب شب هم بده

اره خوبه

خیلی خوبه برا نفخ و دلدرد

خوب چیه عالیههههههه

عالیس

برای دخترم زیاد تاثیر نداشت

تنها شربتی که رو دخترم جواب داد🫠

اگر رفلاکس داره بهش نده بدتر میشه

عالی .

اره عالیه

مزه اش شیرینه یا نه؟؟؟ دکتر گفت چقدر بدی بهش

بله خیلی خوبه

آره منم چند روزه شروع کردم فعلا جواب داده آرومتر شده

یه قطره چکان صبح یکی شب

اره
برای دل درد

آره خیلی

سوال های مرتبط

مامان 🧿❣️شروین ❣️🧿 مامان 🧿❣️شروین ❣️🧿 ۷ ماهگی