نگران نباش هیچی نیس
چیزی نیست فقط باید رعایت غذایی داشته باشی مثلاً چای و تخم آفتابگردان و قهوه و ... نخوری البته بری دکتر بهت میگه
حتمن حتمن شروع کن ب خوردن ویتامین ب ۳۰۰ بسیار عالیه برای التهابات سینه .بهترین دکترا تجویز میکنن برای دردهای سینه .در مورد این ویتامین تو گوگل سرچ کن و شروع کن ب خوردنش
کیست هات که هیچی نیست نترس
ولی لنفوم نود چیه؟؟؟؟
لنفوم چیه
چیزی نیست گلم کیست من تو سینه م ۳ساله توده دارم خوش خیم هستن موقع پریدی درد داره خیلی
دکتر چی
گفت
علائم چی داشتی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.