۸ پاسخ

نگران نباش هیچی نیس

چیزی نیست فقط باید رعایت غذایی داشته باشی مثلاً چای و تخم آفتابگردان و قهوه و ... نخوری البته بری دکتر بهت میگه

حتمن حتمن شروع کن ب خوردن ویتامین ب ۳۰۰ بسیار عالیه برای التهابات سینه .بهترین دکترا تجویز میکنن برای دردهای سینه .در مورد این ویتامین تو گوگل سرچ کن و شروع کن ب خوردنش

کیست هات که هیچی نیست نترس
ولی لنفوم نود چیه؟؟؟؟

لنفوم چیه

چیزی نیست گلم کیست من تو سینه م ۳ساله توده دارم خوش خیم هستن موقع پریدی درد داره خیلی

دکتر چی
گفت

علائم چی داشتی

سوال های مرتبط