هم هفته های من شما هنوز سینه درد دارید یا ندارید!!!؟؟؟؟

۱۱ پاسخ

من نداشتم تازه شروع شده و خیلی زیاده

من درد ندارم ديگه

من خارش دارم نوک سینه هام

من هنوز دارم خاهر

دردش خیلی بهتر شده فقط دست ک میزنم یکمی درد میگیره. بیشتر خارش میکنه

ندارم

من از دردش کم شده الان .ولی انقد حساااااس شده ک نگو

آره من هنوز درد دارم

من نوک سینه هام درد فقط

من نوک سینه هام درد می‌کنه هنوز البته وقتی دست میزنم

مال من از هفته دوازده کم شده الان خیلی کمه سینه چپم دست بزنم دردم میاد

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🩵 مامان توت فرنگی🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آیهان کوچولو مامان آیهان کوچولو ۱ ماهگی