من نداشتم تازه شروع شده و خیلی زیاده
من درد ندارم ديگه
من خارش دارم نوک سینه هام
من هنوز دارم خاهر
دردش خیلی بهتر شده فقط دست ک میزنم یکمی درد میگیره. بیشتر خارش میکنه
ندارم
من از دردش کم شده الان .ولی انقد حساااااس شده ک نگو
آره من هنوز درد دارم
من نوک سینه هام درد فقط
من نوک سینه هام درد میکنه هنوز البته وقتی دست میزنم
مال من از هفته دوازده کم شده الان خیلی کمه سینه چپم دست بزنم دردم میاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.