کاش یکم نورو کم میکردی حداقل معلوم بشه 😐😂
عالیه مبارکه منم رنگ کرم خرس نانان گرفتم برا دخملم
اگه نی نیت پسره ب نظرم پاپیونش بکن
منم از این ولی طرح رنگین کمان گرفتم
چند گرفتی؟
نی نی چیه؟
این دخترونس اخه
دخترانه نیس ؟ پاپیون داره
زیباست عزیزم
چه قیمت گرفتی؟؟
خوشکه عزیزم به خوبی استفاده کنه
خوشگله عزیزم😍
خیلی مبارکت باشه😘♥️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.