این نظم دهند هارو گرفتم چطوره؟

تصویر
۹ پاسخ

کاش یکم نورو کم میکردی حداقل معلوم بشه 😐😂

عالیه مبارکه منم رنگ کرم خرس نانان گرفتم برا دخملم

اگه نی نیت پسره ب نظرم پاپیونش بکن

منم از این ولی طرح رنگین کمان گرفتم
چند گرفتی؟

نی نی چیه؟
این دخترونس اخه

دخترانه نیس ؟ پاپیون داره

زیباست عزیزم
چه قیمت گرفتی؟؟

خوشکه عزیزم به خوبی استفاده کنه

خوشگله عزیزم😍
خیلی مبارکت باشه😘♥️

سوال های مرتبط

مامان محمد ماهان🐣💙 مامان محمد ماهان🐣💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آیسان مامان آیسان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان صوفیا عشق دلم مامان صوفیا عشق دلم هفته سی‌وششم بارداری
مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان 𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚𝐦💚 مامان 𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚𝐦💚 ۱۰ ماهگی
مامان نامشخص مامان نامشخص روزهای ابتدایی تولد