منم پسرم زردی داره قطره شیر خشک میدم بهش و خودمم روزی یک استکان دمنوش ترنجبین میخورم ،بهتر شده
پسر منم زردی داشت ۱۵ بود ربطی به تغذیه نداره منم رعایت میکردم ولی از چند تا دکتر پرسیدم گفت ربطی نداره دکتر به من گفت پیک زردی از ۳ روز تا ۷ روزگیه بعدشم زردی هست ولی دیگه خیلی زیاد بالا نمیره شمام سعی کن هندونه و خیار خیلی بخوری که طبع شیرت سرد بشه
من تا الانم رعایت میکنم کم و بیش
بیشترم یه خاطره نفخ مواد غذایی هیچی نمیتونم بخورم این از زردی بدتره
منم از این زردی لعنتی خسته شدم،یبار۷یبار۱۱یبار۵ حالا ببینم شنبه چنده😮💨😮💨😩😩
دیگه حسابش از دستم در رفته که چند روزه برای زردی دارم رعایت میکنم قبل به دنیا اومدنش تا الان...
عزیزم ۷ روزه خسته شدی؟ من تاالعان که ۵۸ روزشه چیزی نمیخورم
ربطی به غذای مادر نداره این فقط یه باور غلطه
ربطی نداره عزیزم . دختر من بخاطر سردی بیمارستانم بستری بود . خودمم فقط گرمی میخوردم . خیلی زود خوب شد دیگه هم برنگشت
زردی چنده
دقیقا منن مشکل شمارودارم😣
منم نخوردم خداروشکر نداشت
ولی ربطی نداره به بدنش مونده
عدد زردیش چقد بوده؟
من میخوردم دکتر گفت ربطی به خوراک مادر نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.