۸ پاسخ

اینم باز پرتغالی هست دختر منم نمیخوره

تصویر

اگه اویفر نمیخوره ویوا کید امتحان کن دیگه اینا خوشمزه ن فکر میکنم

آویفر که خیلی خوشمزس اصلا مثل پدیا بست و ویوا کیدز و اینا بوی بد نمیده

منم ویوا کیدز میدم خیلی دوس داره

پسر منم نمی‌خورد طعم پرتقالی ها را
اینا گرفتم چند روزه بهتر میخوره

تصویر

ویوا کیدز بده

ویوا کیدز هم عالیه من به پسرم میدم

چرا مولتی انقد بدرنگ و بدمزه‌ست

سوال های مرتبط

مامان ایلاف😻🐣🦩 مامان ایلاف😻🐣🦩 ۱۳ ماهگی
مامان دلوین و رادوین مامان دلوین و رادوین هفته هجدهم بارداری