۹ پاسخ

تن ماهی
معلوم نیست ماهیش چیه جیوه داره یا نه برا همین من نمیدم

جیوه داره نده

من میدم

عزیزم کنسرو و حتما بجوشون

ندی بهتره مواد نگهدارنده داره کنسرو ها

تونستم نمیدونم ولی من کنسرو نمیدم

بده اشکال نداره ولی چون کنسروی دووسال ب بالا

منکه میدم مشکلی نیست

من خیلی‌ وقته بهش میدم

سوال های مرتبط

مامان 🩵نقطه خان🩷 مامان 🩵نقطه خان🩷 ۵ ماهگی
مامان آرتین مامان آرتین ۱۷ ماهگی
مامان آرامش😘❤️ مامان آرامش😘❤️ ۱ سالگی