۱۲ پاسخ

ببین هرسه تا مولتی ویتامین های خوبین ولی همه رو باهم نباید بدی به بچه....
اول یکی رو کامل استفاده کردی بعد که تموم شد اون یکی باز تموم شد کامل اون یکی دیگه

همه با هم فک کنم نباید بدی

شامپو سر چی استفاده میکنی برا کوچولوی نازت؟

از کدوم راضی بودی برا اشتها و وزن دهی

خودت گرفتی یا دکتر داده؟
میزان زینک بالا خوب نیستا
هر سه تا زینک داره

همه رو با هم‌ نده به کبد و‌کلیه اشون فشار میاد
من یه بار حواسم نبود دو تا شربت که زینک داشتن به بچه دادم بدنش دونه ریخت بیرون و خارش گرفت تازه دو روزم بهش دادم

دختر من هییییییچ دارویی نمیخوره

اره هر سه تاشون رو خوبن

درخواست میدی عزیز

اینا هر سه تا زینک هستن ک

مامان صفورا درخواست دادم قبول کن گلی

هر سه تا زینک داره زیادی هم واسه بچه خوب نیست

سوال های مرتبط