مادرشوهراتون برا بچتون چی خریده تا الان؟؟


مال من هیچی😐😐

۶۷ پاسخ

هیچی
چیزی هم میخرم اون زورش میاد زمان ما اینجوری بچه بزرگ کردیم فلان و .......

وا مگه وظیفه مادرشوهر وسیله خریدنه ؟! وظایف مهم دیگه مثل فضولی کردن تو زندگی عروس، حرص دادن ، پشت سر عروس حرف زدن ، قیافه گرفتن و ... نمیزاره که بفهمن چیزیم باید بخرن😁

مادرشوهر من خالمه،یه عالمه وسیله رفته گرفته برامون بیاره
یه عااالمه لباس چه چند تیکه چه ست چه گرمایشی سرمایشی حوله پتو سرویس خواب هممممه‌ی خریده🥴

مال من یه بشقاب غدا بده وسایل پیشکش😂😂

هیچی نمیدن انتظار دارن به چشم مادرت هم نگاش کنی به غذانداده بقیه پیشکش بابا بچه من باغذا مامان بابام بزرگ شد لباس پوشید توقع نکنید

من ندارم،فوت شده 🫠🫠

من و شوهرم موقعی ک‌رفتیم سر خونه زندگی
شوهرم از خونشون با لباساش و یه دونه سشوار اومد(عروسی برام نگرفتن)
همچین مادرشوهری چیزی بخره؟!
آب از دستشون نمیچکه
ن پاگشایی، ن کادو خونه ن هییییچی.....

دست خر✅️😂

والا مال من هیچی نخریده هیچ همش هم انتظار داره همه چی خانواده من بخرن . میخوایم فرش رو عوض کنیم واسه اتاق نی نی انتظار داشت فرش کف اتاق هم خانواده من بدن 😂

دستبند واس بچه ی چنددست لباس پتو ی گل واس بیمارستان

هیچ
ولی گفتم طلا نیوردین واس دخترم خدتون میدونین😂😐

پلاک زنجیر ، یه چند دست هم لباس خرید براش

پلاک زنجیر

پتو و تشک و بالشت براش درست کرد حالا نمیدونم بعدا چی بخواد بده گرچه اگ چیزیم نمی‌داد من ناراحت نمی‌شدم کسی ب من طلب نداره بچم برا من عزیزه شاید اونا بچمو دوست نداشته باشن

هیچی..

هیچی

هیچی نخریده بود بعد زایمان خرید

هیچی کمرنگیم بچم اولین نوه هم هست منتهی چون پدرو مادرش ماییم نخریده انشالله برای برادرشوهر جبران میکنه😎

خداروشکر هیچ ارتباطی نداریم باهاشون با اینکه طبقه باهاشون هستم

مادرشوهر ندارم
ولی یک خاهر شوهر دارم سنش بالاس
یدونه کلا دارم ۴تمن براش خرید کرده همین قبل عید البتع

نه تنها هیچی نمیخره بلکه همش هم دلش میخواد من چیزی برا بچم نخرم از خواهرشوهرم بگیرم یکسره هم دخالت میکنه که دکتر نرو سونو نرو و...

دو دست تاپ شلوارک خریده که پلاستیکه جنسش . چیزی نمیخرن اشکال نداره مادرشوهر من حتی دوس نداره من سونو و ازمایش برم که جیب پسرش خالی نشه 😒میگه زمان ما مگه انقد سونو و ازمایش بود

چون دخترم نوه اولشون هست براش النگو خریدن با گوسفند هم گرفتن

بچه ی من ک دنیا اومد ی دست لباس خرید همین بعد گفتن ما رسم نداریم اینم خودش کلیه 🙂 خلاصه که گفتم پیش خودم بیخیال خودم همه چی براش میخرم توقع کمتر بهتر اینطوری منم باید برا اونا همین کارو کنم

یه ست گردن بند و گوشواره یه النگو صفر
یه چنتا لباس راحتی
اتاقشم رنگ کردن

یه پلاک طلا. دوتا پتو بزرگ دونفره‌ . چند دست لباس . چند دست هم تشک و بالشت که خودم داشتم دادم براشون از خودش پارچه خرید و دوخت و کلی هم تخم بوقلمون محلی . یدونه هم بوقلمون خریدن برای پاگشا ببرن

تعیین جنسیتش یه دست لباس گرفت دیگه فعلا هیچی، ولی مامانم تعیین جنسیت پلاک داد از اون موقع هم گاهی لباس میخره از ذوق😁 البته ننو هم مامانم گرفت تازگی🥰

میخوام نخره اصلا😂😂

جلو همه گفته بود یه پلاک طلا یه گرمی میدم اما مالید نداد به همه نوه هاش داده جز ما بعدش گفت لباس میخرم براش ک یه ست بیمارستانی براش خرید

مادرشوهرم ۴ ماه پیش گفت خواب دیدم برا ب۰ت لباس خریدم 😂 خوابش متاسفانه تعبیر نشده هنوز😂😂 اصلا نمیخام بخره ای کاش هیچی نخره اینجوری زبونم‌جلوشون بازتره🤗

هیچییی حتی برا بچه اولم ی تیکه لباس هم نخرید😐😐 همش مامانم گرفته

یه احوال بگیر هنر کرده دیگه وسیله خریدنش به کنار😬

هیچی😐چشمم اب نمیخوره کادو زایمان هم مث ادم بدن🫠

مادر شوهر منم فوت کرده

قراره کل سیسیمونیمم بگیرن😂

گهواره تشک پتو دستبند طلا وان حمام‌ اسباب بازی و پول🫠

رابطه نداریم باهم شکر خدا 😄کل خانواده همسرم یه تبریک خشک و خالی هم نگفتن

هیچ یه تشک😂😂همین

مادرشوهر‌من یه دستبند با اسم خودش‌واسش گرفت
روز دختر‌واسش سکه‌پارسیان اورد
دیشب واسه بار اول بردمش خونش بهش ۲ت داد
کلا خیلی نوه دوسته
البته اینکه‌شوهرمم‌تک فرزنده بی تاثیر نیست

هیچ دریغ از یک هل پوچ

هیچی/: توقعی هم ندارم بگیرم

مادرشوهرم فوت کرده و بقیه اعضای خانواده شوهرم ک هیچی...
البته نخرن من راحت ترم

آرزوی سلامتی کرد

هیچی

۲میلیون داد بهم فقط مادرمم یکم وسایل خرید بقیش خودمو همسرم خریدیم

یه دست لحاف و تشک
سرهمی
یه عروسک
یدونه هم مجلسی پیراهن

دوتا سرهمی بافته و یدونه جوراب خریده
خاله شوهرمم سه تا سرهمی و یدونه جلیقه شلوار و‌کلاه و شال و جوراب

برا دخترم گوشواره خریده

هیچی😂😂

2 تا پتو. یکی مال نوزادان یکی بزرگتر

هیچییی😐😐

برا دخترم چی خرید برا این یکی بخره

هیچی....خواهرشوهرم چنددست لباس برا پسرم گرفته این یکی هیچی

بلانسبت کوفت

یه دست لباس شلوار ست

یه سه تیکه بیرونی

۳ تا مای بیبی گفته یه سرهمی هم میخره

میخاد گهوارشو بگیره 😅

۵۰۰ پول داد رفتم براش یه بیلر خریدم

هیچیی

تو بارداری هیچی
اما بعد زایمان ۱۵ میلیون هدیه داد و گوسفند نذری پسرمم اونا خریدن فکر میکنم حدود ۲۰ تومن شد اونم

منم زنگم نمیزنه میگمم حالم بدع میگه منم همینطور 🤣

هیچ ، پر از خالی😂

هیچی 😅🤣

منم هیچی اصلا نخریده

🤣🤣مال من فکر نکنم چیزیم بخره اصلا میشینه میگه وای طلا گرون شده وای فلان شده

هیچی عزیزم

سوال های مرتبط