به نظرم برو دکتر
عفونت هم میتونه باشه
ببین منم یه هفته ای هست ایتجوری بودم گاهی لک صورتی یا قهوه ای دیدم البته بدون درد و اینا دکترم گفت تا زمانی ک خون ریزی ادامه دار مثل پریود ندیدی و تکون بچه حس میکنی و درد نداری یعنی فعلا خطری نیس حساس شدن دهانه رحم میتونه باشه
اگر نزدیکی داشتی شاید از اونه .. شایدم دونه ای چیزی زده بودی ترکیده
خب برو بیمارستان
جفتت پایین نیست؟؟
آسپرین میخوری؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.