۶ پاسخ

سلام عزیزم
یه سوال
به عقب زور بزنیم چجوریه؟
به جلو که یعنی بدین به بیرون درسته؟

من 6سال و نیمه سزارین شدم نه بعدش اذیت شدم نه تاالان مشکلی داشتم،خیلیا هم طبیعی بودم و دچارمشکل شدن.
همه ی اینابه ذهنیتت بدنت پزشکت بیمارستانت بستگی داره.

من ۳۹ هفته و یک روز ساعت هشت شب کیسه آبم با لگد نی نی پاره شد
رفتم بیمارستان و بهم سرم و یک دستگاه که ضربان قلب جنین و درصد انقباض ها را اعلام می کرد وصل کردن هیچ دردی نداشتم ازم آزمایش گرفتن تا ساعت یازده شب هیچ دردی نداشتم تا کم کم اول درداش مثل درد پریود بود هر سری که میگرفت شکمم سفت میشد و دردم شدید تر میشد چند دقیقه میگرفت چند دقیقه هم هیچ دردی نداشتم درد تو ناحیه کمر و زیر شکم بود ساعت یک دیگه جیغ میزدم و اصلا میگفتن نفس عمیق برای من کارساز نبود جیغ میزدم دردم کمتر بود چیز هایی که دردمو کمتر میکرد این بود که میرفتم تو سرویس و آب گرم روی کمر و شکمم میگرفتم و کیسه آبگرم درد کمر را نصف میکرد تا ساعت سه رو پنج سانت گیر بود و باز نمیشد بلند شدم و راه رفتم چند تا اسکات زدم یهو دید که بدنم خود به خود داره زور میزنه زور خیلی زیاد که اصلا تو واقعیت نمیتونم بزنم پرستار صدا کردم معاینه کرد وای از معاینه بیشتر آدمو اذیت میکنه تا خود زایمان اومد معاینه و گفت داری زایمان میکنی ساعت حدود ۶ صبح بود میگفت با هر انقباض زور بزن من هر چقدر زور میزدم مگه میومد میگفتن تو زور نمیزنی ولی من با تمام وجود زور میزدم یکساعت گذشت و بچه نیومد بعد به دکتر گفتم من به جلو زور بزنم یا به عقب گفت عقب تازه فهمیدم که عه اشتباه زور زدم که همین باعث شد رحمم پاره بشه و شروع کردم به عقب زور زدن تازه این وسط اسهال هم میشه آدم خداروشکر روده هام را خالی کرده بودم ولی همین زور زدن به عقب باعث شد یک تیکه گوشتی از مقعدم بیاد بیرون خلاصه یکساعت بعد دخترم بدنیا اومد یعنی ساعت ۸ و دوازده ساعت طول کشید
بنظرم حتما وقتی دردتون گرفت شروع به ورزش کنید توپ هم حتما بگیرید ورزش کنید خیلی تو روند زایمان تاثیر داره

من زایمان طبیعی داشتم و خیلی هم تنگ تر از قبل شده

من از ژبیعی میترسم خیلی
خودمو برا سزارین اماده میکنم😥😥

من خیلی دوس دارم طبيعي زایمان کنم
ولی همه میگن
فلان میشی
رحمت گ....اد میشه
دیگه رابطه بهت مزه نمیده
فلان چلان

سوال های مرتبط

مامان نون خامه‌ای😍 مامان نون خامه‌ای😍 هفته سیزدهم بارداری