مامانا زردی پسرم 11 چی بهش بدم چیکار کنم

۸ پاسخ

شیرخشت و ترنجبین

تو دستگا بزار سه روز خوب میشه...دارو ها و قطره ها و گیاهان عطازی مثله ترنجبین و شیرخشت اینا اصلا استفادع نکن بذتر میشه ک بهتز نمیشع و در مزحله ی آخر اگ دیذی خوب نشذ ختنه کن
برای من با ختنه خوب بود در عرض یک هفته...
برای من دستگاه هم جواب نداد حتی تا ختنه کرذم ازش خون رفت هفته بعدش از ۱۲ شذ ۳

بچه منم ۱۱بود فقط بهش شیر دادم تند تند مدفوع کرد دیگه زردیش خوب شد

باشيرتازه گاو حمومش كني عرق كاسني باپنبه بمال بدنشودستوپاهاشو تندتندبهش شيربده

حتما ببرش دکتر عزیزم با دارو میاد پایین
ولی درمان خونگی میتونی با شیر خشت و عرق کاسنی تن بچتو بشوری خودتم خنکی بخور اگه به بچه شیر میدی اندازه پنج تا نخود شیر خشت رو تو یه لیوان آب حل کن یک ربع قبل صبحانه ناهار شام دو تا قاشق غذا خوری خودت بخور
خاکشیر و تخم شربتی هم تو آب بریز بخور ایشالله زودی کوچولوت خوب میشه

توی دستگاه بزار هر ۱ ساعت ۶۰ سیسی شیر بده
هم بدوش بده هم شیرخشک بده.
باید دستشویی زیاد کنه ک دفع بشه زردی.
من یه قطره آبلیمو به لارا دادم

من ۱۲ ونیم بود بهش سه قطره لیمو شیرین چند بار دادم خوب شد

تندتند شیر بده قطره نئوناستر

سوال های مرتبط

مامان اَبرا کوچولو🎀 مامان اَبرا کوچولو🎀 ۴ ماهگی
مامان ابولفضل مامان ابولفضل ۲ ماهگی