منم نبردم دلم نیومد ببرمش ازمایش
من دوست دارم ببرم بدونم چه کمبودی داره اگه دکترش بگه میبرم
ولی بعضی دکترا میگن رشد قد و وزن خوب باشه نیازی نیست یکسالگی
من انجام نمیدم دلم نمیاد
دکترا میگن ،حالا من با آزمایش خون مشکل ندارم گریه ش ی لحظه س،چجوری از دختر بچه ازمایش ادرار بگیرم...منم نمیبرم
واجب نیست بهتره بده چون بیشتر بچه ها کمبود آهن و ویتامین دی رو دارن
ببری جایی که مخصوص کودکانه راحت یه لحظه میگیره و تموم میشه
منم انجام دادم گریش ی ثانیه بیشتر طول نمکشه ولی کمبود ویتامینای بدنش و اهنش میفهمی تروییدش میفهمی من هم بهداشت گفت هم دکترش که هرماه برای چکاب میبرمش
برای دختر من دکتر گفت بهتره که انجام بدی ، کلا خوبه هر سال یک چکاپ داد که دید همه چیز اوکیه یا نه
واجب نیس ولی بهتره ببری ببینی تو بدنش چیا کمبود داره اگه چیزی لازمه تووقطره و داروهاش کمو و زیاد شه از هر چیزی پیشگیری بشه
من بچمو نبردم برا چکاب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.