۹ پاسخ

منم نبردم دلم نیومد ببرمش ازمایش

من دوست دارم ببرم بدونم چه کمبودی داره اگه دکترش بگه میبرم
ولی بعضی دکترا میگن رشد قد و وزن خوب باشه نیازی نیست یکسالگی

من انجام نمی‌دم دلم نمیاد

دکترا میگن ،حالا من با آزمایش خون مشکل ندارم گریه ش ی لحظه س،چجوری از دختر بچه ازمایش ادرار بگیرم...منم نمیبرم

واجب نیست بهتره بده چون بیشتر بچه ها کمبود آهن و ویتامین دی رو دارن
ببری جایی که مخصوص کودکانه راحت یه لحظه میگیره و تموم میشه

منم انجام دادم گریش ی ثانیه بیشتر طول نمکشه ولی کمبود ویتامینای بدنش و اهنش میفهمی تروییدش میفهمی من هم بهداشت گفت هم دکترش که هرماه برای چکاب میبرمش

برای دختر من دکتر گفت بهتره که انجام بدی ، کلا خوبه هر سال یک چکاپ داد که دید همه چیز اوکیه یا نه

واجب نیس ولی بهتره ببری ببینی تو بدنش چیا کمبود داره اگه چیزی لازمه تووقطره و داروهاش کمو و زیاد شه از هر چیزی پیشگیری بشه

من بچمو نبردم برا چکاب

سوال های مرتبط