۷ پاسخ

من دیگه به فکر بچه نیستم خدا همینو ببخشه چجوری بعضیا دو سه تا میارن در تعجبمم

سخت بودنش که خیلی سخته میگم کاش این همه فاصله نمیدادم زودتربدنیا میاوردم بهتربود الانم اینم بزرگ شده بود

فعلا که درحال حاضر سخته
پسرم ۲سال و۸ماهشه دخترم ۴ماه
حالا همه میگن بزرگ شن لذت میبری راحت میشی دیگه

من غلط کنم والا یه بدشانسی مارو صاحب دومی کردم خدا جفتشونو حفظ کنه انشالا جونمن ولی تفاوت سنیشون به نظرم دوال بهتره یا ۴سه سال نه اوج شیطنت و بازیگوشیه از پس دختر سه سالم برنمیام والا دیوانم کرده خدا لعنتم کنه روزی نیست کتکو نخوره از صبوری من کسی پبود الان از اذییت های. خترم دستامم میلرزه

خیلی سخته اما همین ک خدا قسمتم کرد ک پسر اولم تنها نموند تو این دنیا شکرش

سخت هست اما بینهایت راضیم
تومل به خدا آن شالله سلامت باشن
به دو سه سال دیگشون که فکر میکنم ذوق میکنم

من که دارم فقط لذت میبرم از وجود بچه‌هام🤩🥰دلم میخواد خدا قسمت کنه یه بچه‌دیگه در زمان مناسب مثلا۲سال دیگه بهم بده🫠🥰❤️💖

سوال های مرتبط

مامان غزل و امیر محمد مامان غزل و امیر محمد ۱۶ ماهگی