۵ پاسخ

اگ سه حالته باشع که حالت خابیده داشته باشه همون تشک رو فشار بدی به پایین باید تخت بشه

من که اصلا راضی نبودم
رفتم یکی دیگه خارجی گرفتم

من مدل بنیتاشو دارم کامل صاف میشه که اره خوبه راضیم فقط بزرگه

منم باهاش مشکل دارم یجورایی، نمیدونم چجوری تا میشه...

دلیجان مدل چی؟

سوال های مرتبط