#فرزندپروری#پوشک#زایمان

تصویر
۴ پاسخ

آبجی گلم اون روزکارم داشتین گفتین روبیکامو بهتون بدم

عزیزم یه‌خورده بزرگتر بشن خوب میشن پسر منم همین جوریه جاهای شلوغ دوست نداره

همین الان تل مو مامانم برداشت برد گذاشت تو سر داییم بعد دختر بزرگم شش سالشه رفته از خجالت تو اتاق در بسته همه بچه ها متفاوت هستن این یه خصلت اخلاقی خودت زیاد درگیر نکن

خب دختر بزرگه منم همیشه درون گرا بوده چیز بدی که نیس خیلی از بچه ها اینجورین برعکس دختر کوچیکم بشدددت برون گراس من از دستش کلافه هام بع همه زور میگه خیلییییییییی صحبت میکنه یه دقیقه آروم قرار نداره

سوال های مرتبط

مامان بنیامین و تودلی مامان بنیامین و تودلی ۲ سالگی
مامان رُزا🦋 مامان رُزا🦋 هفته دهم بارداری