بچها سرشیشه اونت شماره چند بگیرم ؟

۲ پاسخ

من‌شماره ۴استفاده میکنم

واسه دو ماهگی دو قطره خوبه. من دو ماه و نیم سه قطره گرفتم.

سوال های مرتبط