بچه های سمت غرب تهران صدای پدافند شنیدید

۹ پاسخ

گفتن ک صدای پدافنده جایه نگرانی نیست

ازه اینجا هم صدا میاد فک کنم شروع شد

آره اتفاقاً سمت پرند هم صدا خیلی شدید بود هم انفجار هم پدافند اما فعلاً که آروم شد

خدا کنه شروع نشه تازه کارها داره جون میگیره

گفتن ریز پرنده دشمن بوده واسه عکس و فیلم بگیره

‼️‼️ *فعالیت شدید پدافند هوایی در غرب تهران/جماران*

🔸امروز پنج شنبه حوالی ساعت ۲۰

آره صدای انفجار بود

خدا نکنه

نگید توروخدا خدا نکنه

سوال های مرتبط