منم باز شروع کردم دارم میدم،پسر منم از عید می پیش اینجور شده انقد زور میزنه ک بالا میاره...
هر ۱۲ ساعت ۶ قطره بده
ن عزیزم دیگه زیاد نده
حالا خواستی بپرس بهت میدم دقیق چیکار کنی
خیلی دادی
دکتر ب من گفت 15 قطره
بعد شربتی داد گفت کم کم بریز تو شیرش تا موقعی ک شکمش خوب شد دیگ نزن
روزی 2 بار
لاکتوز فک کنم اسمش بود
عالی بود اونو بگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.