۵ پاسخ

منم باز شروع کردم دارم میدم،پسر منم از عید می پیش اینجور شده انقد زور میزنه ک بالا میاره...

هر ۱۲ ساعت ۶ قطره بده

ن عزیزم دیگه زیاد نده

حالا خواستی بپرس بهت میدم دقیق چیکار کنی

خیلی دادی
دکتر ب من گفت 15 قطره
بعد شربتی داد گفت کم کم بریز تو شیرش تا موقعی ک شکمش خوب شد دیگ نزن
روزی 2 بار
لاکتوز فک کنم اسمش بود
عالی بود اونو بگیر

سوال های مرتبط