اولین فرنی دخترم1405/2/3😍😍بماند یادگاری

تصویر
۶ پاسخ

درضمن اون دست باباشه دست من نیستا ..😂😂

عزیزم چه جوری درست کردی میشه اندازشم بگی منم می‌خوام از فردا شروع کنم

میخای بمونه یادگار اسکرین شات بگیر

اوخی نوش جانش خاله جون

نمیماند ب یادگار چون گهواره پیامای ی سال قبلو بالا نمیاره

نوش جونش 😍

سوال های مرتبط

مامان ارشیا پسرم مامان ارشیا پسرم ۱۲ ماهگی