۹ پاسخ

برا رژیم فقط شیرینی جات رو حذف کنید
شکرقندنوشابه هرچیزی که قندوشکر داشته باشه رعایت بشه خوب جواب میده
البته حجم غذات هم کم کن من۷۳بودم یک‌ماهه شدم۶۷

فست چند ساعته میگیری؟؟؟
بعد ۵ روز ک بدن عادت میکنه
من با ۱۶ ساعت شروع کردم الان ۲۴ ساعته میگیرم ‌و اصلا تو تایم فستم نه گرسنه میشم نه هوس چیزی رو میکنم

عزیزم رژیم گرفتن اصول داره
اول از همه سعی کن پروتئین مصرفی تو بالا ببری تخم مرغ ابپز، ماست یونانی کم چرب، سینه مرغ، نان پروتئینی
اینارو هرروز بخور اگر اینارو هر روز بخوری قول میدم اصلا گشنت نمیشه تازه لاغرمممم میشی
درکنارش سبزیجات میوه هم بخور
سبزیجات بیشتر باشه البته میوه هم روزی دوسه تا وعده
وقتی ضعف کردی برای خودت گردو، بادام درختی ، تخمه کدو. مویز بگیر بخور کم ها کم درحد ۲۰.۳۰ گرم نه بیشتر

نان لواش اصلا نخور
چیبس پفک شیرینی رو حذف کن
به جاش چایی تو با خرما مویز بخور
نان هم ترجیحا پروتئینی بخر
دانه چیا هم خوبه با آب حل کن بخور
حتما ویتامین دی هم بخور
و برنامه مانکن، یا کرفس رو دانلود کن و کالری هاتو بشمار
زیر هزارتا نخور چون حالت بد میشه ۱۴۰۰.۱۵۰۰ تا بخوری لاغر میشی
من با همین روش ها کمتر از ۲ ماه ۸ کیلو کم کردم و اصلا گشنگی نکشیدم چون ب شدت شکمو ام

عزیزم سرخود رژیم نگیری که بدنت بیشتر آسیب میبینه حتما زیر نظر پزشک تغذیه باش

عزیزم پروتئین زیاد بخور
مرغ
عدس
لوبیا
نخود
و فیبر
اینا احساس سیری زیاد میده بهت و اینکه مولتی ویتامین و قرص آهن هم اگر بخوری خیلی بهت فشار نمیاد

من ۸۳صبح رفتم کیلو کردم کم نکرده بودم چه رژیم گرفتی می خوام رژیم تخم مرغ اب پز بگیرم سه روز انشاالله حداقل ۲کیلو کم کنم

نخود پخته کالری کمی داره سیرتم میکنه میتونی بخوری نمک ابلیمو بزن بخور
زیاد سخت بگیری ویتامین ب بدنت نرسه مریض میشیا

چ رژیمی گرفتی؟

قرص اهن بخور

سوال های مرتبط