۴ پاسخ

دخترمنم از بدو تولد همینه😭
این یکسال و نیم برام اندازه ی ۵سال گذشته😥

سعی کن نماز بخونی همیشه در اول وقت و بدون غسل شیرش ندی خیلی تاثیر داره رو اخلاقش دعایی هم برای ارامش هست بنویس بزار تو بالشتش

دختر من از وقتی یادم میاد همینه دلم میخاد سرمو بکوبم تو دیوار از دستش ینیا ادمو روانی میکنه بازم من خیلی حوصله دارم براش هرکی جا من بود تیمارستانی شده بود

عزیزم پسرم منم همین طوره دوست ندارم جایی برم

سوال های مرتبط