۶ پاسخ

درسته اسامی کردی خیلی قشنگ تر از ترکیه

من شمالی ام ولی اسم بچمو میخوام کردی بزارم
🌸آوین🌸

آوینا روژان کردیه
کلا تو هر زبانی اسمای زیبا وجود دارن.حساس نشو

نیلا که خیلیییی‌قشنگه اوینا هم در نظر داشته باش

هوین یا هاوین

لنا و لیا و هانا قشنگه

سوال های مرتبط