۳ پاسخ

مثل دمای بدن خودمونه ۳۷ به بالا تب داره

اگر زیر بغلش دماسنج میزاری کمتر نشون میده . مقعد و دهان درست نشون میدن که نمیشه . از ۳۸ تب هست

از ۳۶/۸
تا۳۷/۳

سوال های مرتبط

مامان ارشیدا مامان ارشیدا ۴ ماهگی