من شبا نمیگیرم فقط روزا
تا وقتی بتونه خودش بشینه
اروغ رو باید تا موقعی ک گردن بگیره بگیری از اون ب بعد تا سر بلند کنن تکونی بخورن اروغ میزنن
تا سینه خیر نره باید بگیری
من هنوزم میگیرم مخصوصاً شبا
شبا که خوابه رو شونه م میذارم چند دقیقه بعد عاروق میزنم
بزرگتر که میشن زودتر عاروق میزنن خیلی نباید عمود نگهشون داشت
همیشه میگیرم نگیرم نمیتونه بخوابه
من الان نمیگیرم
من ک هنوز همیشه میگیرم فکر میکنم تا ۶ ماهگی باید گرفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.