مامانیا از کی دیگه عارق نی نی رو نگرفتید؟!🐣💨🤱🏻

۸ پاسخ

من شبا نمیگیرم فقط روزا

تا وقتی بتونه خودش بشینه

اروغ رو باید تا موقعی ک گردن بگیره بگیری از اون ب بعد تا سر بلند کنن تکونی بخورن اروغ میزنن

تا سینه خیر نره باید بگیری

من هنوزم میگیرم مخصوصاً شبا
شبا که خوابه رو شونه م میذارم چند دقیقه بعد عاروق میزنم
بزرگتر که میشن زودتر عاروق میزنن خیلی نباید عمود نگهشون داشت

همیشه میگیرم نگیرم نمیتونه بخوابه

من الان نمیگیرم

من ک هنوز همیشه میگیرم فکر میکنم تا ۶ ماهگی باید گرفت

سوال های مرتبط

مامان سامیار عزیزم💙 مامان سامیار عزیزم💙 ۱۰ ماهگی