منم این طور فکر میکردم شکمم خیلی کوچیکه حتی الان که تو ماه ۹ هستم ولی بچه وزنش نرمال خدا خودش اندازه توانمون و بدنمون بهمون شکم میده که اذیت نشیم
اصلا ربطی به اندازه شکم یا میزان اضاف وزن مادر نیس
من خودم تا ۲۰هفته همش تهوع و ویار داشتم ۸ کیلو کم کردم
اصلا همشکمم معلوم نبود از ۲۵ ۲۶هفته اومد معلوم و سونو که میرفتم میگفت شرایط بچه خوبه
همین کافیه
هیچی به اندازه شکم نيس
من شکم داشتم همه میگفتن ۳ قلو داری اما ۳۲۰۰ بود
نه بابا ربطی نداره همسایه ما شکم نداشت اصلا بچش ۳۵۰۰ بود
وزن نینی ربطی به شکم شما نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.