خانوما من شکمم کوچیکه میترسم بچه رشدش کم باشه

۵ پاسخ

منم این طور فکر میکردم شکمم خیلی کوچیکه حتی الان که تو ماه ۹ هستم ولی بچه وزنش نرمال خدا خودش اندازه توانمون و بدنمون بهمون شکم میده که اذیت نشیم

اصلا ربطی به اندازه شکم یا میزان اضاف وزن مادر نیس
من خودم تا ۲۰هفته همش تهوع و ویار داشتم ۸ کیلو کم کردم
اصلا هم‌شکمم معلوم نبود از ۲۵ ۲۶هفته اومد معلوم و سونو که میرفتم میگفت شرایط بچه خوبه
همین کافیه
هیچی به اندازه شکم نيس

من شکم داشتم همه میگفتن ۳ قلو داری اما ۳۲۰۰ بود

نه بابا ربطی نداره همسایه ما شکم نداشت اصلا بچش ۳۵۰۰ بود

وزن نی‌نی ربطی به شکم شما نداره

سوال های مرتبط