۱۳ پاسخ

وا😕الان باید خوشحال باشی ک بچه سالمه و داره لگد میزنه💕

چی خوردی؟؟من طالبی خوردم سوراخ کرد منو😵‍💫

منم این یکی تکوناش و ضربه هاش بیشتر و محکم تر از پسر قبلیمه

نگران نباش بچه منم دیروز اینجوری شده بود باز امروز اروم شده

خوشحاله بابا چيزيش نيس

مال تو یک ساعته مال من از ساعت ۵ و دو دقیقه عصر همش داره لگد میزنه و همچنان هم داره لگد میزنه یه ثانیه مکث نداشته 🥲😂

خوبه که داره بازی میکنه بچه

اگه تکون نخورد نگران باش

خو خوبه که تکون نخوره باید نگران شی

ناراحت نباش اگ نگرانی بیمارستان برو

داره بازی میکنه 🥹

تکون خوردن بد نیست نخوردن بده

نه بابا تکون خوردنش خوبه که نگران نباش

سوال های مرتبط