نینی من همه جا لگد میزنه چپ راست پایین بالا شماهم اینجورین؟

۵ پاسخ

سلام مامانا برای وزن بچه چند هفته باید بیرم سونوگرافی

منم همینجووووریههههه

اره برای منم از اول همه جا میزد

آره همینجوریه

بله بله

سوال های مرتبط