۴ پاسخ

نینی منم بیشتر قل میخوره چپ و راست بدنم و خودشو سفت میکنه. لگداش نسبت به قبل کمتر شده.

برا من دقیقا عین توعه دقیقا ولی بیشتر سمت راست پهلومه
فک کنم طبیعی باشه

دختر منم همینه بیشتر وول میخوره تا لگد بزنه

منم لگدی نیست فقط میچرخه 🫢

سوال های مرتبط