چی شده
هر چی دلتنگت هس بنویس تا آروم بشی
همه امون گاهی دنیا برامون تنگ میشه ..
عزیزم خوندم تاپیکت و . کاملا حق داری اول اینکه آروم باش نفس عمیق بکش . بعد زنگ بزن همون جاریت یا خیلی محترمانه پیام بده . بگو ....خانوم صمیمیت زیادت با شوهرم رو دوست ندارم . ب فلانی ام تذکر دادم . حالیش نشد . دفعه بعد ب فلانی (برادرشوهرت) میگم .
عزیزم با دارو خوردن هیچ چیز درست نمیشه خدای نکرده یه چیزی بهت میشه فکر میکنی شوهرت ناراحت میشه بخدا تازه راحت میشه نه تنها شوهر شما بیشتر مردا همینن استوار باش بجنگ واسه زندگیت تا تهش بجنگ اگه نشد اونوقت یه فکر دیگ کن
اشتباه کردی هیچکس ککشم نمیگزه خودت باخت میدی آینده بچتو نابود میکنی بخاطر شوهر
به بچه ت فک کن
واااا بخااطر یه شک چنتا قرص باهم خوردی🤔 بیچاره بچت چه مادر ضعیفی اون چه گناهی کرده
منم الان تو این وضعیت شوهرم جلو همه مخصوصا خانواده خودش خوردم میکنه مثه گاو میمونه
مثلا من میرم خونه مادر شوهرم واسه خودشون چیز میارن واسه من نه😐 حتی تعارف نمیزنن بعد من احترامی میذارم شوهر گاومم میگ مشکل از خودته
عزیزم تاپیکاتو خوندم ،حق داری خدایی شوهرت ببخشیدا ادم مزخرفی هست ولی خدایی فکر میکنی خودتو بکشی مثلا چی میشه اون به تخمشم نمیگیره اتفاقا باید به جا اینکارا یکم با سیاست رفتار کنی دهنشو سرویس کنی مرتیکه رو ،جاریتم یه جوری با سیاست جرررر بده مثلا تو هم با برادرشوهرت گرم بگیر کونش پاره بشه زنیکه ببخشیدا حرصم دراومد خوندم پیاماتو😂
عزیزم چرا چیشده مگه ؟ به کسی که باهاش راحتی زنگ بزن باهاش کمی صحبت کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.