مامان جانا میشه دقیقا بگید برای سیسمونی مای بیبی چی بخرم و از هر سایز چنتا؟

۵ پاسخ

من یدونه ۱ گرفتم ۱دونه صفر.تا بچه بدنیا بیاد ببینم سازگاره باهاش یانه.اگه زیاد بخری وآلرژی داشته باشه رودستت میمونه

مولفیکس بخر ضدحساسیته
سایز صفر یکی بخر سایز ۱تا۳ از هرکدوم دوتا بخر

عزیزم مارک مای بی بی بچه ها حساسیت ندارن بهترم هست مولفیکس نم پس میده
من خودم صفر یک بسته گرفتم یک فعلا یک بسته ۴۲ تا دونه ای و سایز ۲ هم همین سایز هم ۳ بسته

ببین اصلا عجله نکن دوتا صفر بگیر نهایتش دوتا یک .باید مطمئن شی بچه حساسیت نشون نمیده

نمیدونم
من یه دونه صفر خریدم ۵ تا ۱
۵ تا ۲
۵ تا ۳

ترسیدم بیشتر بخرم اخه یهو ممکنه این نارک به بچه نسازه

سوال های مرتبط

مامان دلوین🍓👶 مامان دلوین🍓👶 هفته سی‌وهشتم بارداری