۴ پاسخ

دکتر پسرم میگف اگه با استا تا نیم ساعت نیومد پایین. شربت بروفن بده

بروفن بده تا دو ساعت اگر با پاشویع پایبن نیومد

میتونی بعد یک یا دوساعت اگه تب شدیده و پایین نیومده شیاف بزاری یا پروفن بدی

استامینوفن رو چهار ساعته میتونی بدی پاشویه کنید دستمال نم دار روی شکم کشاله ران پیشانی و گردن بزارید ایبوپروفن هم خوبه قوی تره هر دوازده ساعت یک سوم وزن کودک بدین

سوال های مرتبط