۵ پاسخ

بخور بابا دنیا دو روزه ، یه روزشم که جنگه از اون یه روز استفاده کن و هر چی میخوای بخور

منم دقیقا مخصوصا پرخوری عصبی دارم و الان تو بدترین شرایط ممکن اعصابم خراب دارم داغون میشم

من ک فقط ظهر یه کاسه سالاد خوردم شبم لوبیا چشم بلبلی با آب نمک😭😭😭😂خیلی گشنمه دلم خامه میخاد

دقیقا منم گرسنمه دلم پیتزا میخاد 🤣

کاهو و خیار بخور ،یه لیوان شیر . تخم مرغ آبپز فقط سفیدش رو بخور ، یه سیب بخور ،پاپ کرن خودت بدون روغن درست کن یکم بخور ... آب بخور . یکی ازینایی که گفتم رو اگر خیلی اذیتی بخور ،کالریشون خیلی کمه

سوال های مرتبط