دخترخوب...کباب بخور.لیدی میل هم بخور
بستنی
دلستر
پودر لیدی میل
ماکارونی
بخور
الان باید حداقل ۲/۹۰۰ باشه
موز و مغزیجات و بستنی(اگر قند نداری) بخور تا وزنش بره بالا
پودر لیدی میل بخر با شیر پرچرب دو پیمانه صب دو پیمانه شب بخور حتممما تا روز زایمان
هرروز دو تا تخم مرغ ابپز بخور +سینه مرغ
شیربرنج زیاد بخور بادام درختی خرما ابنا رو حتما تهیه کن جواب میگیری
اگه میتونی و قند نداری بستنی خیلی خوب وزن میده به جنین
چرا وزنش کمه؟
🙃برا من رحمم تنگ بود بچه با جفتش بهم چسبیده بودن نمیزاشت خونرسانی بشه دو هفته رشدش عقب بود دیشب بهم ختم بارداری دادن
سه هفته وقت داری وقت زیادیه تا میتونی پروتئین بخور
کمه وزنش که
وا چرا انقد کمه وزنش🥲بهت پودری مکملی هیچی نداد؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.