دو سه روز به پریودم بود
یکبار اومد
من 3 روز
مامانا منم امشب رفتم سرویس یهو چندتا لکه دیدم قهوه ای خیلی تیره بود ترسیدم فک میکردم خون ریزی کردم دودفع که رفتم هر دو دفع دیدم چیکار کنم 🥺
من نداشتم
چه بهتر که نداشتم🫠
من داشتم ی لک کوچیک ک همون بود و تموم شد ۳ زوز ی موعد دیدم
من ۵ روزه لکه بینی قهوه ای دارم نمیدونم لانه س یا پریود واقعا عصبی و پر استرسم
من داشتم فک میکردم میخوام پریودبشم اماتست مثبت شد...دیگه رفتم دکتر بهم شیاف دادهنوزم لکه می بینم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.