۸ پاسخ

دو سه روز به پریودم بود

یکبار اومد

من 3 روز

مامانا منم امشب رفتم سرویس یهو چندتا لکه دیدم قهوه ای خیلی تیره بود ترسیدم فک میکردم خون ریزی کردم دودفع که رفتم هر دو دفع دیدم چیکار کنم 🥺

من نداشتم
چه بهتر که نداشتم🫠

من داشتم ی لک کوچیک ک همون بود و تموم شد ۳ زوز ی موعد دیدم

من ۵ روزه لکه بینی قهوه ای دارم نمیدونم لانه س یا پریود واقعا عصبی و پر استرسم

من داشتم فک میکردم می‌خوام پریودبشم اماتست مثبت شد...دیگه رفتم دکتر بهم شیاف دادهنوزم لکه می بینم

سوال های مرتبط

درانتظارنی نی🥺 درانتظارنی نی🥺 قصد بارداری