کیسه آب پاره بشه نشانه هاش چیه؟😭😭

۱۱ پاسخ

آب داغ و زیاد تر از ترشح هاست و بعدش همراه با درد هم هست من رو زایمان اولم کیسه آبم تو خونه پاره شد بعد نیم ساعت درد هم شروع شدن

اگه کیسه اب پاره بشه یه آبی همش بی اختیار ازت میاد من دوبارتجربه کردم

آب داغ وزیاد ازت خارج میشه

من ک هیچ علائمی نداستم با تست آمینشور فهمیدن نشتی دارم ،اللنم برو‌بیمارستان بگو‌تست آمینوشور میگیرن فردا هم‌میتونی سنو‌بدی اب دور بچه کم شده باشه میگن

اگه ازت اب اومده باشه تو ماشین خودت باید حس میکردی چون مث شاش و گرمه

ابریزش مث ادرار

ترشه شاید کیسه آب پاره بشه حس میکنی ایقد آب ازت میاد و گرمه

اب میریزه ازت دیگ شاید سوراخ شده بازم داعم اب میریزه ولی کم کم

عزیزم نظری نداره زود برو دکتر خودتو چکاپ کن ماه های اخر باید خیلی مواظب باشی

پد بزار ، سرفه کن ، راه برو اگه خیس شد کیسه آبه
ولی فکر نکنم کیسه آبت باشه

سوار ماشین شدم بعد نیم ساعت فهمیدم زیرم خیسه یعنی قبلش اصلا حس نکردم
از راننده پرسیدم گفت آره خیس بوده نمیدونم بخاطر چی،، اونم درست حسابی جواب نداد
برگشتم خونه دوقطره دیگه خیس شدم دیگه هیچی😭😭نظرتون چیه

سوال های مرتبط

مامان پرنسس دایان👸🏼 مامان پرنسس دایان👸🏼 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق ۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان فاطمه مامان فاطمه ۸ ماهگی
مامان دخترم و پسرم مامان دخترم و پسرم ۱ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۲ ماهگی