آیودی باعث عفونت وذخامت رحم میشه اصلا توصیه نمیشه چه بساکه با ورزش جابه جا نیز میشه
وا چه مسخره
همه چقدر انتقاد کردن من ۶ ماهه گذاشتم ،پیش فوق تخصص زنان ،مدل هورمونی گذاشتم اون موقع حدود ۶ تومن
تا الان خداروشکر هیچ عوارضی نداشتم،عفونت هم نگرفتم چون رعایت میکنم
من باشگاه نمیرم اما پرسیدم گفت موردی نداره فقط وزنه سنگین نزن
من حتی چندوقت پیش اثاث کشی کردم مجبور شدم وسیله سنگین جابه جا کردم
چندروز بعدش رفتم چکاپ حتی جابه جاهم نشده بود
عزیزم اون اکانتم مسدود شده نمیدونم چرا
میشه درخواست بدی گمت نکنم؟
درخواستم پره🤕🥺
آیودی میگن واسه خیلیا خونریزی اینا میاره توصیه نمیشه
من 4ساله ایودی دارم هر غلطی بگی باهاش کردم 😂 😂 😂 هیچی نشده ضمانت میکنم هیچی نمیشه الکی بقیه میخان جو بدن
والا من باهاش حمالی هم میکنم مشکلی نداره
جابجا میشه عزیزم
نزار من بدم میاد
دوستم باردار شد باهاش و وقتی متوجه شد ک خونریزی وحشتناک گرفت
ورزش هم میکرد
چه نازی شما
من مامانم قدیم داشته بعد داداشمو حامله شده🫥🫥🫥
همسایمون از پله اومده پایین دوپله آخری پریده بود،آیودی رحمشو پاره کرده بود،خونریزی گرفت بعدش متوجه شد
آره میشه
اما پریودی را شدید تر میکنه
وسایل سنگین نباید جا به جا کرد
شش ماه یبار باید بری سونو که سر جاش باشه
بستگی به بدن داره که بهش بسازه یا نه
حتی برای بعضیا رحم را سوراخ میکنه و باعث عفونت میشه
من بهم نساخت درد مقعذ شدید میشدم و خون و درد قاعدگیم را خیلی زیاد کرد
در اوردنم همانا و باردار شدنم همانا😄😁
بهترینش آیودی هورمونی هست
همکار من داشت بدنسازی هم میرفت مشکلی نداشت. یه سوال لبتون ژل زدید ؟ اسم مطب رو لطف می کنید
جیگرتو عسسسسللللللل
عزیزم دکتر گفته ورزش سخت ممکنه باعث جابجایی ایودی و در نهایت عفونت بشه مراقبت کن هرچند من اهل ورزش اینا نیستم 😂
موهات کراتینس؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.