۶ پاسخ

خب شاید به بدنت نمی‌سازه که اینطور شدی
قرص و آمپول عوارض داره من خوشم نمیاد
بنظرم کاندوم بهترینه ولی جنس خوب باید بگیری نه این معمولیا

تنها روش صد درصد ندادنه

به نظر من خیلی مطمینه این راه
هم کاندوم هم طبیعی همزمان با هم

من میترسم ایودی قرص میخورم

همسایمون میگفت خیلی خونریزی داشته برداشته همین چندروز پیش من گذاشتم 3 سال خوب بود ایرانی بود عفونت گرفته بودم باید خارجی شو بزارم

هیییییییچ روشی صد درصد نیس

سوال های مرتبط