کسی بچه شو عروسی برده؟سخته؟
پوشک شیرخشک واکسن تب

۱۲ پاسخ

من😅
والا واقعیتش باید کمکی داشته باشی
تنها باشی از دماغت میاد

اگه کسی میتونه نگه داره بذار پیشش و خودت برو از عروسی لذت ببر

من دوبار بردم و پوستم کنده شد ولی بازم باشه میبرمش چون تنهایی بهم خوش نمی گذره
ولی خب عروسی نفمیدم

بنظرم اگ کسی هس نگه داره نبرش خودت اذیت میشی

من دخترم میبرم ولی پسرمو ن

ما چند دفعه رفتيم اخريش ده دي بود ولي بايد كمكي داشته باشي

واقعا بستگی به بچه داره
من همش فکر میکردم از زیر میزا و لای دست و پا بکشمش بیرون اما ترسید و کلا گریه کرد

برای من ک چن بار بردم سخت نگذشته بود ولی اخرین عروسی یه هفته پیش ک رفتیم از دماغم اومد 😮‍💨ینی زهرمار شد اونقدری گریه کرد باز عروسی قبلیا مادرشوهرم بود میرفت بغلش اینبار عروسی پسر خاله شوهرم بودم همه دیگ درگیر کمک اینا بودن
اصلا بغل هیچکی نمیرفت😐فقط گریه کزد هزار بار بزگشتم خونه بغد میرفتم تالار😫سخت گذشت

من دوبار بردم یکبار شیش ماهگی یکبار همین دوشنبه از دماغم در اورد همین که وارد سالن شدیم شروع کرد به گریه یه جاهایی مامانم نگه داست من بکم غر دادم ما بقیش رفتیم تو ماشین نشستیم موقع شامم که موریک قطع شد اومدیم و اوکی بود

تو این سن دیگه سخت نیست

من بردم ۳ ساعت تالار بود ک ما
یکم دیر رفتم ۲ ساعت اینا اونجا بودیم خوب بود
فقط اخرش دیگه میگف بریم حوصلش نمیکشید

باید کمک داشته باشی تنها باشی اصلا خوش نمی گذره بهت

سوال های مرتبط

مامان پسرای خوشگلم💞 مامان پسرای خوشگلم💞 ۱ سالگی
مامان پسرای خوشگلم💞 مامان پسرای خوشگلم💞 ۱ سالگی
مامان پسرای خوشگلم💞 مامان پسرای خوشگلم💞 ۱ سالگی